Dramatik på farmen

Godmorgon alla bloggsuktande slösurfare!

Känner mig hedrad som fått äran att som tredje bloggare få delge mina tankar och åsikter kring allt möjligt. 
Tänkte dela med mig av det största som händer mig om dagarna, som igår till exempel:
 
Jag satt och slöade i soffan med Lasse tjockis (min katt) i knät och klappade lite förstrött. Till min stora förvåning och enorma fasa fann jag ett stort hål (ja, blä och usch!) precis till höger om svansen på min lille kattkille.
Som den ansvarsfulle flockledare jag är började jag min research efter fakta gällande detta mystiska hål. Kattböckerna nämnde föga, men min räddning blev internet, detta underbara påfund, som genast gav svar på tal. Jag är nu väl bevandrad med sjukdomstillståndet analsäcksinflammation och akuttid senare idag är bokad.

Dagen till ära är jag hundvakt åt Lucci, min egen hunds allra bästa polare. Tänk er familjen Taikon senare idag på djurkliniken, vilken syn... (där kommer hon med alla djuren)

Antar att jag precis beskrivit mig själv på ett realistiskt sätt, om det är bra eller ej låter jag vara osagt. 

Spännande fortsättning i dramat Lasse tjockis följer, men först väntar den dagliga rehabträningen!

Kommentarer
Postat av: TurbidBlue

Hehe, låter... intressant ;). Katter har en viss förmåga att råka ut för de mest konstiga sjukdomstillstånd... hoppas allt går bra med honom och lycka till på rehabträningen, vi vill ha dig frisk så fort som möjligt ;).

Postat av: Anette

Hej Hedvig!
Visst är katter sköna. Skönt att katten liksom du är på bättringsvägen.
Anette

2007-04-24 @ 11:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback