Högtryck i Umeå

Avspark i Umeå om 45 minuter. 5 000 biljetter sålda. Synd att jag inte är där. Extra spännande med bara halva semifinallaget kvar, men det känns ändå fördel Ume.

Själv får jag gå på tvåårskalas i stället hos mitt kusinbarn. Jag hoppas på fiskdamm för alla under 25. Kalas ska ju vara fiskdamm och ballonger med sig hem. Kompisen L  var också på ett kusinbarnskalas, typ, för några veckor sedan. När hon skulle gå frågade värdinnan om hon ville ha några glittriga ballonger med sig hem. L är 23 år. L tackade ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiskdamm kanske skulle ha varit att foeredra ;).Skaemt asido, sa dalig var inte matchen men andra halvlek kanske man skulle ha hoppat oever... i alla fall laengre stunder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback