Laddar för stor match...först är det en härlig natts sömn!

Nu ska jag gå och lägga mig efter en lång dag.  Årets första riktiga "Dagen innan match" träning är gjord. Innehållande kvadraten, djupledskvadraten och "ut med liken". Det sistnämnda går ut på att spela 4 mot 4, alternativt 5 mot 5 och första målet vinner och står kvar till nästa omgång. Mycket laddat och som gjort för att våra tävlingsnerver skall sättas i spel. Lätt frustration så här efteråt då mitt lag inte gick så bra som man hoppats. Jag tänker därmed lägga all den frustration och energi på morgondagens macth mot Linköping. Skall bli ruggigt kul och mycket spännande. Alltid en extra nerv inför en premiär!! Jag har laddat upp med lite grekisk mat med mina goa vänner Jennie och Denise så jag kan inte tro att det skall gå något annat än bra;)

Sov gott alla kära och dröm sött

Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback