Nöjd men en aning trött så här på kvällskvisten...

Behöver jag säga mer än att gårdagens vinst satt som ett smäck i vår strategiskt utplanerade väg mot toppen...;) Så är det i alla fall...kanske inte så jäkla strategiskt men gött var det!!
Linköping var ett av det tuffaste motstånd vi kunde ställas inför och därför känns det oerhört skönt och bekräftande att gå segrande ur den striden. Linköping är inte ett dåligt lag, de kommer liksom vi att fightas med toppen...det här var bara början på en lång men rolig väg som kallas damallsvenskan!!

Dagen till ära har jag sovit till 9, dock trots allt inte så länge då vi kom till sängs runt 2 tiden. Men mycket skönt var det. Det följdes av frukost och tvättning. Lotta Schelin är konstaterat, ett flertal gånger, extremt dålig med tider samt att disponera en utsatt tid. Detta syns extremt tydligt när jag ska tvätta. Börjar att notera mig för tvätttid mellan 8-12. Utökar sedan till 16.00 som till slutligen kulminerar till att dra ett långt streck över hela pappret, vilket innebär resten av kvällen, ja varför inte hela natten. 3 TVÄTTAR, hur svårt kan det vara att vara lite effektivt!? Behöver det ta 24 timmar!? Alltid finns det något annat göra, något bättre som lockar en stund...tur mina grannar fungerar på liknande sätt och att vi inte är många så att det funkar med 24 timmars tvättar. Ser inte fram emot den dagen då jag flyttar och är tvungen att bli en civiliserad "tvättare"...*rysning*

Dock blev det en mycket trevlig dag med lunch med syrran i solen utanför hennes jobb. Sen styrketräning och cykel. Sen lite sponsor aktiviteter för Nike och slutligen middag men en kompis Cissi.

En underbar dag efter match! Men det är ungefär så länge man kan njuta, en dag sen är det dags med nyladdning till ny match. Man är inte bättre än sin senaste match är det någon som sagt till mig så det är väl lika bra att ha siktet inne på Bälinge redan nu för då måste man/laget prestera igen.

Sov gott era små bloggare

Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: =) =) =)

Härligt att du fick göra 2 mål!! Bara fortsätta i dom takterna Lotta!!
Hejar på dig så klart!
Kraam =) =) =)

2007-04-12 @ 22:49:40
Postat av: O´Johan, Sveriges gladaste man

Du Lotta!
Du gör väl ett litet -Hat trick- mot Bälinge? sara L och unga frk Farfa sätter varsitt och ni vinner med 5-0, eller hur?

2007-04-13 @ 12:44:40
Postat av: Caise

Fy, stygga Lotta! Tänk att blåsa dina landslagskompisar Seger och Jossan & deras LFC på tre poäng! Annars är du en superb fotbollsspelerska och en genomhärlig tjej. Kan bara önska dig fortsatta framgångar! :)

2007-04-13 @ 13:34:14
Postat av: S

Roligt och läsa dina små inlägg, hoppas du fortsätter blogga ;) Å du, ha det så skojsigt i Kina!

2007-04-13 @ 15:04:39
Postat av: Rickard

Hej Lotta, förutom att du är en fantastiskt duktig fotbollsspelare är du
också fantastiskt söt=)
Jag önskar dig och dina landslags kompisar all lycka i Kina.
Kram//Rickard

2007-08-27 @ 22:47:45
Postat av: Erik

Hej Lotta,
Kan du inte starta en fanclub sida? Vi är många som tycker du är den bästa. Dessutom är du världens mest naturligt charmiga person!

2007-09-18 @ 13:59:19
Postat av: Per

Hej Lotta!
Trevligt att se att damfotbollen får lite mer publicitet nu för tiden. Har ju sett bra ut för din del det här året, måste säga att jag verkligen uppskattar din teknik på fotbollsplanen. Sen, i likhet med många andra, blir det ju inte sämre av att du ser väldigt bra ut :).

Kram
Perra

2007-11-28 @ 20:36:46
Postat av: Daniel

Kan vara en konstig fråga, men har du nånsin mött en skånsk skotte på ett Mc Donalds?

2008-04-13 @ 22:32:57
Postat av: Hanna!

Jag vet inte om du kommer se denna kommentaren Lotta..men om du gör det:
Jag är en tjej som lever för fotboll! Jag spelar i klubben Floda Boif & verkligen älskar fotboll!
DU är min förebild, min inspiration!
Du är GRYM!!!! Jag ska se dig i sommar, längtar hur mycket som helst!!!!!! Det kommer vara en dröm som går i uppfyllelse!
Du är grym Lotta & jag tror på dig & ditt spel <3
Kram Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback