Nu smäller det!

Vaknade i morse med en aning huvudvärk...jag visste det var något stort på gång. Ja just det ja, jag var tvungen att springa bort till kinesiska konsulatet och söka visum för mig och min far. Krångligt det där vill jag lova. Mycket papper, foton och dokument*puh* Men jag ska inte klaga, ska bli grymt roligt att få det lilla äventyret som världslagsmatchen innebär. Häftigt!
Nu var det ju inte det som var det stora denna dag, som alla förstår. Linköping väntar...
Nu har jag ätit lite lunch och fyllt på depåerna för racet i kväll! Känns bra och det är rejält laddat i lägret. Ska åka iväg nu bort till Valhalla och packa ihop grejorna sen är det 3 timmar buss som väntar. Se upp på vägarna säger jag bara...på planen med för den delen. Götet är på väg;)

Lotta

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO GÖTET!!!

2007-04-11 @ 16:36:20
Postat av: pappa B

Grattis mina damer. Snyggt jobbat och visst skall man ta det försiktigt. Inte på planen men väl på vägarna. Vi syns väl på ena kortsidan på Valhalla snart.?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback