Presentation av Ulrika Sturén

Gör:Redigerare på Sportbladet.image3
Född:20 maj 1982.
Bor:Södermalm, Stockholm.
Bakgrund:Journalistutbildning på Södertörns högskola. Sportreporter på Svenska Dagbladet och Sydsvenskan. Skrivit krönikor i Nya Mål.
Moderklubb:Ulvsunda IF.
Fotbollsbakgrund:Spelat i div 3 med FK Bromma. Tränat en uppsjö BP-ungdomar. Slutade spela fotboll "seriöst" för två år sedan. Saknar gubbfotbollen i Malmö och letar med ljus och lykta efter ett korplag i Stockholm.
Gillar:Te, choklad, fotboll, skidor, spets och tyll. 
Aktuell:Går ut som nummer två i damfotboll.com's bloggmaraton.

Kommentarer
Postat av: Lotta

ville bara säga att jag tycker du skriver grymt bra :D fortsätt så!!

2007-04-20 @ 22:05:11
Postat av: Alina

Jag ska flytta till Stockholm om några månader och då vill jag också hitta nåt korplag. Jag hoppas att det inte är omöjligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback