Rehabuppdatering

Har minsann läst kommentarerna så självklart några ord om det riktigt stora i mitt liv.

Rehab.

Går fint, springer lite, hoppar lite, humöret i rehabgruppen på topp, AK gör framsteg och high-fives har aldrig tidigare duggat så tätt som nu. Vi har det faktiskt riktigt trevligt. Självklart sugen på fotboll, men kan inte ha mitt fokus där, skulle inte funka för mig då. Bättre ha kul på vägen, allt blir så mycket lättare då. Helena (sjukgymnasten) är lika tokig som oss, eller är det så att vi har blivit som vi umgåtts? 



Fotboll.
 
Damallsvenskan.
Hmm, har inte jättemycket koll på den här omgången, nej, har faktiskt inte en susning om vilka som möter vilka. Har liksom inte brytt mig. Däremot är jag väl förberedd inför vår egen match, hoppas fler är på min nivå. Vi är i stort behov av poäng, men om de kommer mot Umeå, Djurgården eller i nästföljande match får framtiden utvisa, fokus kan inte ligga där utan på prestationen i sig. Vi vet att när vi presterar bra så kommer resultatet i matchen vara ett resultat av vår prestation. Finns inte så mycket mer att säga, ren och skär psykologi, tänk för tusan inte för mycket, gå ut och kör!

Herrallsvenskan.
Nej, vet ingenting. Eller, har uppfattat att AIK för första gången (nånsin eller på länge vet jag inget om??!) har vunnit ett Derby mot Hammarby. Känner lite för AIK då AIK är högt rankade i det här hushållet, dock inte så mycket av mig, bara lite. Till exempel tyckte jag synd om dem i sista omgången förra året, då domaren släppte en glasklar straff i matchen Elfsborg - Djurgården. Det om det.

Champions League.
Man U vann mot Milan. Chelsea mot Liverpool. Mer vet jag inte.
Hade Peking lirat hade jag lätt tittat. 
Har insett att det är mycket roligare titta på fotboll när man känner någon.

Kommentarer
Postat av: vilda e

fotboll och katter känns som en fantastisk kombination. mer av båda ämnena!

2007-04-25 @ 17:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback