Söndag...eller var det måndag!?

Vaknade i morse vid halv nio då min, annars väldigt trevliga granne hade startat igång söndags musiken. Han brukar alltid ha överseende med mina danssteg på kvällarna så det var bara att bita ihop. Pigg som man är på morgonen, inte, så snoozade jag en si sådär 2 timmar till. Öronproppar på.=) Enligt almenackan är det en röd dag, även kallad söndag ,men då dagen innehöll träning klockan 17 blev det mer som en måndag trots allt. Lunch på stan var tänkt men allt som vi var på jakt efter var stängt...varför!? Jo just det, det var inte en vanlig vardag. Fotbollsträning hela laget på valhalla var av normal art. Dock inte så mycket spel utan mer 1 mot 1 och passningsövningar. Vi avslutade med lite fasta. Lite nytt och lite gammalt...mer avslöjar jag inte...
Nu är vi ett gäng hemma hos mig. Lite lax och klyftpotatis skall det bli. Ett nytt recept från den yngste representanten, mig själv. Hoppas det blir gott. Engwall måste trivas så man gör sitt bästa=) Dock inga garantier när det gäller matlagningen men de säger ju att det är tanken som räknas...

Sov gott och må bäst.

Kram Lotta 


Kommentarer
Postat av: Anna

Försökte med hjälp av eniro.se ta reda på var i Göteborg Valhalla IP ligger. Misslyckades kapitalt! Nån som kan hjälpa mig? :)

2007-04-09 @ 23:02:24
Postat av: svar

den ligger i centrala göteborg, precis vid scandinavium, bakom parkeringen där :)

2007-04-11 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback