Presentation av AnnaKarin Johansson

Gör:Ingenting just nu, är en arbetslös ekonomikontorist som precis skolat om sig till journalist.image19
Född:Den 1 juli 1962 på Karlstads BB
Bor:I Karlstad
Bakgrund:Har jobbat som receptionist och ekonomikontorist på ett antal företag i Karlstad. Nu har jag skolat om mig till journalist som är en dröm jag har haft att bli i ett stort antal år.
Fotbollsbakgrund:Som fotbollsspelare - knappt någon. Har spelat en skolturnering på gymnasiet, det är det enda. Annars är jag en MYCKET aktiv f d supporter till Jitex BK
Gillar:Mina nallar. Samlar på kramdjur av alla de slag, och det är alldeles för många i min trea. Och Pollygodis.
Aktuell:Har precis blivit B-loggare på damfotboll.com.

Kommentarer
Postat av: Fralle

Varför FD supporter? Vad hände? (förutom att vi åkte ur Allsvenskan)

2007-08-22 @ 09:14:23
Postat av: AnnaKarin

Nej, självklart är Jitex fortfarande mitt hjärtas lag trots att jag bor i Karlstad. Det blev lite fel i mitt tänkande när jag skrev.

2007-08-22 @ 11:22:03
Postat av: Angelica Lindvall

Wow, så du har börjat blogga!! =) Vad spännande!! Hoppas allt är bra med dig. Saknar du Molkom och klassen? ;) Kram//Angelica

Postat av: AnnaKarin

Tjena Angelica! Kul att höra från dig! Nja, ibland saknar jag klassen - men inte Molkom!!!! Den skolan har jag lagt bakom mig nu. Kram tillbaka, AnnaKarin

2007-08-22 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback