Cyklister, skador och ett paraply

Jag har nog aldrig upplevt sådan trafikfara som alla cyklister och fotgängare här uppe i Umeå. Ofta när man kommer med bilen och kör parallellt med en cyklist, så måste man alltid ha foten halvt på bromsen, ifall dom kan få för sig att göra en helomvändning ut i gatan. Gärna att dom har på sig hörlurar med hög musik som nästan överröstar bilstereon, så dom hör inte att man kommer heller. Livsfarligt vill jag lova!

Läste precis om Jossan, att hon kommer vara borta i 5-6 månader. Lider verkligen med henne, och alla andra som råkad ut för skador. Tänker även på Ljungan och Frisk som dras med alla skavanker. Ja, tänk om man bara kunde få slippa allt sånt, och allt vad det innebär...

Idag tog jag faktiskt beslutet att packa ner ett paraply i väskan, bara för att jag inte haft med mig något de senaste 3 dagarna så har det självklart kommit en störtskur så fort jag tagit klivet utanför dörren. Men med den rutinen jag ändå har så har det inte regnat på mig idag. Och det är enbart på grund av att jag släpat med mig mitt paraply. Jag ska aldrig mer släppa det.

Kommentarer
Postat av: o´johan

Go morron Carola
Tack för att du ställde upp med så kort varsel. Bilderna blev bra, man vad annat kan man vänta då man har en glad, vacker tjej framför kameran.
Umeå står faktiskt kvar trots min och min kusin Börjes tappra försök att välta sta,den i natt.
Kram från agenten

2007-06-30 @ 08:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback