Dagen innan imorgon.

Tittar in och lämnar ett kort avtryck i bloggen för alla er därute som är svältfödda på KDFF-nyheter...
Igår kväll var det träning som gällde.
En ej namngiven tränare, och jag kan säga så mycket som att det inte var Thomas, fjäskade galet mycket för att försöka få sitt namn i tryck på en viss damfotbollshemsida. Är ledsen att behöva krossa hans illusioner, men för detta krävs extraordinära prestationer av sällan skådat slag (det är faktiskt helt okej att mobba sina tränare i offentliga forum när laguttagningen är klar och det, i princip, inte finns någon återvändo!)... Annat anmärkningsvärt från fredagens träning var att Sofie a.k.a Åke a.k.a Jag-skriver-alltid-mitt-riktiga-namn-på-offentliga-sidor sprayade klisterspray (små barn roar sig lätt!) på Marres skor innan träningen. Jag tror aldrig hon märkte något!?

Idag är det uppladdning med tillhörande kolhydratintag inför morgondagens match mot Gauthiod som gäller!
Och så landskamp ikväll förstås.
Jag säger som Thomas skulle ha gjort:
"Sverige vinner med 2-0. Thomas Brolin gör båda målen..."

Kommentarer
Postat av: Uffe P

Jag förstår om det är svårt att hitta en ny bloggare. Vad slår detta?

2007-06-04 @ 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback