17 maj - Norges nationaldag

Idag firar min syster och hennes familj 17:e maj i Tönsberg, Norge. Tror nog att mina föräldrar också är där. Mina syskonbarn blir uppklädda i Norges nationaldräkter, hade varit kul att vara med någon gång. Men det brukar alltid vara mitt i fotbollen.

Här i Malmö har regnet vräkt ner, fast vi fick i alla fall träna på vår huvudarena, kors i taket Malmö Fritid. Själv kunde jag dock inte vara med, brottas fortfarande med min förkylning. Börjar bli ganska tjatigt nu...

Har slappat lite idag i Käglinge och hälsat på min sambos föräldrar, ätit mat och hälsat på min katt Smulan som är inneboende där just nu. Det blev även en monopolrunda där jag åkte ut först!

Blir en lugn kväll idag igen.
Ha det bra!
Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback