En helt vanlig torsdag!

Nu har jag precis kommit hem efter jobb, träning och mat på "Kulan".

En ganska vanlig dag med andra ord.. Träningen idag bestod av en hel

del teknikträning som uppvärmning, efter det "snabba fötter" och till

sist en uppspelsövning. Jag själv var med laget i början för att sedan

köra med sjukgymnasten och några andra halvskadade spelare vid sidan

av. Det kändes bra i låret hela träningen!! Tänk vad lite som krävs

för att man ska vara glad..:)


Något annat som gör en glad är lagkamraterna och alla galna

kommentarer som hörs allt som oftast.. Under tiden som övriga körde

uppspel så höll jag, Mörstam och "Asta" igång med lite balans, löpning

och annat kul.. Malin Lundgren (sjukgymnast) tyckte att "Asta" var

lite väl lat och sa till henne att fortsätta köra de magövningar som

hon höll på med, varpå hon svarade att Jörgen sagt att forwards skulle

vila (de var 50 meter bort)... Det gäller att lyssna på det man vill,

när man vill det antar jag:)


Det verkar inte helt enkelt att få reda på om de visar landskampen mot

Italien på lördag. Det vore väl skumt om så inte är fallet tycker jag,

det är ju trots allt en viktig och spännande match.. 


Ta hand om er!!
Kramar, Therese


Kommentarer
Postat av: #1

video från idag ellr igår :P när sverige tränade (italien trento )
http://www.calciodonne.it/video/svezia/svezia.asp

2007-05-04 @ 15:24:11
Postat av: Lasse Hawk

Hej Ludde!
Tråkigt att inte kunna åka till Italien naturligtvis. Men det är ingen fara... det kommer mera :) (det får ta den tid det tar)
Tycker att Asta är duktig... man ska vara "lyhörd" *he,he*
EM-kval... den kan man väl bara drömma om att få se *sura* blir väl till att sitta o glo på den där text-TV igen. O det kan vara riktigt nervöst som du vet. Får du veta något så skriv gärna en rad här är du snäll. Den kanske visas någonstans på stan?
Ha D...

2007-05-04 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback