En presentation.

Det är brukligt att introducera sig själv och eftersom jag knappast är den mest välkända spelaren i fotbolls-Sverige så vore det på sin plats med en kort presentation.

Mitt namn är Johanna Jönsson, jag är 19 år gammal och är, sedan två månader tillbaka, bosatt i Lund där jag är i full gång med mina studier på Politices Magister-programmet. Jag fostrades i ex-allsvenska WÄ IF men är nu inne på min femte säsong i Kristianstads DFF. Om någon undrar på vilken position jag spelar envisas jag alltjämt med att kalla mig innermittfältare, men de flesta i min omgivning betraktar mig, sedan ungefär en månad tillbaka, som ytterback. Karakteristiskt för mig som fotbollsspelare är att jag är löpstark och en duktig passningsspelare med bra blick för spelet samt att jag har världshistoriens förmodligen fulaste löpstil. Man har sagt mig att den ser ut som en korsning mellan Michael Johnson och en friidrottsgångare... Om någon vågar sig på att förklara hur den kombinationen är möjlig så är ni hjärtligt välkomna att försöka!

Kommentarer
Postat av: Kristianstadskille

Tydligen en väldigt framgångsrik löpstil!
Lycka till med KDFF!
Ser gärna er i allsvenskan nästa år!

2007-05-30 @ 23:20:20
Postat av: storsta fan

Framgånsrik och otroligt het!
Kdff tar det i år!

2007-05-31 @ 13:20:56
Postat av: Andreas

Nämen är det inte Johanna Jönsson. Kommer du ihåg mig, det var ett tag sedan nu;-)? Lycka till med fotbollen.

2007-05-31 @ 23:29:37
Postat av: Sofie

Va kul Jöns, att du fått en beundrare. Det var allt på tiden.

2007-06-01 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback