En slappardag!


Om man bortser från morgonens träning så har jag inte gjort något annat än slappat. Veckans obarmhärtiga schema har nästan knäckt mig. Så trött som jag varit de två senaste dagarna har jag nog inte varit sen Emma var liten och vägrade sova på nätterna. Och det vill inte säga lite...

Dagens träning innehöll lite kvadratspel i olika former och sedan var det enbart fokus på morgondagens match. Vi tränade både försvar och olika anfallsvarianter. Det var en bra träning även om de flesta såg ganska trötta ut, kanske inte bara jag som känt av den tuffa veckan... Trodde ett tag att det berodde på åldern! Nu var onsdagens förlust glömd och samtliga verkade oerhört taggade inför matchen i morgon mot Hammarby.

Nu ligger jag på soffan och kollar på en salig blandning av bra och dålig musik på Eurovision Song Contest. Oj vilka bidrag en del länder skickat men det kanske bara är mitt öra som inte förstår det sköna i en del kråksånger. Jag har faktiskt inte någon egen favorit än men kan konstatera att The Ark borde hamna bland de tio bästa i alla fall om nu inte öststaterna röstar som tokar på varandra igen.

Nu är det dags att slå igen ögonen om jag ska få en hyfsad dos med sömn. Avresan sker redan 06.15 från Grästorp... Men vad gör man inte för den ädla konsten, fotboll!!!
Ha en fortsatt riktigt bra kväll och god natt!


Tänk på följande:

Mitt hem är min borg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback