Förkylt

Anette ringde och väckte mig, när jag låg sjuk hemma och frågade om jag ville skriva på bloggen.
 Vad skriver man i en sådan? Får tjuvkika på Ludde (Therese Lundin) och se vad hon har skrivit?
Idag har jag inte gjort så mycket, försökte sova men hantverkarna håller på med renovering av våra badrum, så det blev inte så mycket sömn. Undrar om det var tjejerna i U21/23 som smittade mig eller var det kanske Mallbacken resan med Husie i helgen som gjorde mig dålig, jag brukar sällan vara sjuk.

Under rådande omständigheter har jag inte gjort så mycket idag, träningsprogram till Husie, men det har jag i huvudet så det gick snabbt.
Har haft sällskap av hantverkarna hela dagen.... alla ni som har haft hantverkare hemma vet hur dammigt det blir.... det hjälper inte min förkylning.

Har fått sitta inne hela dagen och beundrat det vackra och varma vädret som vi haft i Malmö idag.
Just det jag var faktiskt iväg och hämtade mat till mina fotbollsgymnasie elever innan, dom får frukost efter träningen.

Sov gott, det ska jag göra ända till hantverkarna kommer kl. 7.
Jag får skriva lite mer när jag känner mig bättre.

Lena


Kommentarer
Postat av: pappa B

Hej du lilla Videkull, än så är det vinter. Jag förstår att det är snuvigt där nere vid havet. Skall väl smygkika och se vad en ex.elitar presterar som bloggare. *s*
Tag dig nu en knäckemacka med lite rå vitlök och ett stort glas rött vin så är du på benen i morgon. Tummis
Mr O alias pappaB en av dina många fans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback