Härliga fredag!

Veckans sista lagträning är nu avverkad. Det var längesen vi hade en

ledig helg och det tror jag både är uppskattat och välbehövligt. I

samband med nästa match mot Göteborg påbörjas en intensiv matchperiod

så det är viktigt att vi har alla spelare friska och fräscha tills

dess. För egen del känns det bättre och bättre. Idag sprang jag ett

antal "15-15", vilket var jätteroligt och inte alls jobbigt...:).


Nu har vi precis ätit tacos (en klar favorit) och nu längtar jag bara

efter en kopp kaffe så är kvällen räddad.. Imorgon ska jag och ett par

vänner åka över till Köpenhamn och bara njuta av ledigheten. Det är

lite galet att man inte är där oftare med tanke på att det bara tar  

30 minuter med tåget över bron. Å andra sidan kanske det har något att

göra med att man sparkar på den där bollen allt som oftast..


Imorgon håller jag tummarna för att landslaget lyckas vinna över

Italien. Det är jag övertygad om att de fixar, även om det inte på

något sätt är en enkel uppgift.. Det verkar tyvärr inte som att de

visar matchen på tv, vilket känns lite konstigt. Jag får se till att

hålla mig uppdaterad på annat sätt.. Lycka till!!


Hoppas ni alla får en riktigt skön helg!


Kram, Therese


Kommentarer
Postat av: Lasse Hawk

Danmark... jodu, sådant kan bli trevligt. Åkte själv över med tåg för första gången i början på Januari. Blev en tur till i April. Man är lite konstig då det är så lätt att ta sig över numera.
Ha en trevlig helg själv. Lova att ni kommer hem igen i tid till nästa träning bara :)
O du... jag pratade med tullen idag... alla bollar tas i beslag innan resan... så det är inte lönt att försöka ;)

Kram tbx
Ha D...

2007-05-04 @ 21:39:52
Postat av: Lasse Hawk

Oj... glömde mig!
Jag tror faktiskt att vi tar Italien. Ska bli spännande. Man får hålla alla sina tummar.
Ha D...

2007-05-04 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback