Måndag igen!

Ida Brännström Sundsvalls DFF, veckans bloggare. Trots att jag inte är lika välkänd som de tidigare bloggnamnen, ska jag väl ändå förmå mig att skriva några rader om fotbollslivet i norr. Vi i Sundsvalls DFF kan för tillfället betrakta oss som serieledare i division 1 Norra! (Dock med samma poäng som två andra lag, som förövrigt har bättre målskillnad, vilket betyder att vi egentligen ligger trea) Men det känns inte väsentligt=) I våran serie slår alla lag alla. Efter lördagens vinst mot Bollstanäs avancerade vi från 7:e till första plats, hyfsad återhämtning! Tyvärr var jag inte med och spelade, då min stukade fot fortfarande är uppsvullen och öm, sen jag stukat upp den ett antal gånger senaste veckan. Blir rejäl rehabträning och förhoppningsvis några bollpass nu i veckan, för jag vill inte sitta på läktaren en match till!

Dagens träning började med matchsnack. Passningsövning, omställningsspel och spel 7 mot 7. Efter träningen blir det lite skvaller och annat tjejsnack i omklädningsrummet innan vi lämnar Norrporten arena. Nu är det dags att göra de sista skoljobbet innan betygsättningen på fredag.

Hare fint!
Hälningar Ida

Kommentarer
Postat av: Spelare

äntligen lite intressant att läsa om!
Det är ju vad som händer på planen som är roligt att läsa :) synd förresten med foten, men var glad att det bara är stukning :)
kunde varit mkt värre!

2007-05-22 @ 16:56:36
Postat av: Julle

Härligt med en yngre förmåga som skriver. Hoppas foten läker snart :)

2007-05-22 @ 22:46:59
Postat av: Maja

Hoppas att foten läker snart Ida! (:

2007-05-23 @ 10:13:57
Postat av: Angen

Fan ida =)
nu får du se till att bli bra igen, vi vill ha tillbaka dig på planen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback