Mellan passen!

Så var dagens första träningspass avklarat. Jag och "Willy" fick springa

lite intervaller runt planen, medans de flesta andra körde styrka. Efter

första omgången på 8 minuter sa jag till Jörgen (tränaren) att jag hade

hoppats på någon roligare typ av "fartlek" och då var han snabb att tala om

att vi skulle kunna springa andra hållet nästa omgång.. Ett svar som kändes

ganska förväntat från hans sida.. Det var bara att le och köra vidare..

Nästa pass börjar kl 4, vilket innebär att det skulle finnas tid för att

bege sig ut på stan och demonstrera. Tror dock att jag prioriterar vilan i

detta fallet:)


Ikväll får man hoppas på en bra match i Champions League, där Liverpool

förhoppningsvis slår ut Chelsea.. Det hade varit skoj om det kunde bli en så

bra och underhållande match som det var förra veckan mellan Man United-

Milan, men det är väl kanske inte så troligt.. Innan dess är det ju också

match i damallsvenskan mellan Bälinge och Djurgården. Det kan nog bli en

tuff drabbning det där..Oavgjort i den matchen tack:)

Ha en fortsatt skön ledig dag!!
Kramar, Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback