Ofrivillig sovmorgon!

Idag sov jag till kl 12! Det har jag nog aldrig hänt. Hantverkarna kom igen på morgonen, men de var ganska tysta så jag kunde sova. Nu börjar det likna något i badrummen. De har gjutet golven samt spacklat (?) väggarna. Hoppas att det inte tar så lång tid nu. Jag saknar min katt. Hon kan inte vara här nu när de håller på att greja. Hon är på landet.

Annars har det inte hänt så mycket. Lunchen bestod av blodpudding och lingonsylt (då måste man vara sjuk säger min sambo). Försökte hitta något intressant på tv, men fick vänta till kvällen när serierna kör igång. Men in trees och greys anatomi är det ikväll. 

Hade tänkt se BK Vången mot LdB FC i cupen ikväll, men det satte förkylningen stopp för. Jag får höra med Jörgen (tränare LdB) sen hur det har gått. Jag har många fotbollsgymnasieelever där.  

Sov gott alla fotbollsälskare  
Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback