Uppladdning

Det är äntligen fredag och skoldagen är slut. Alltid lika skönt att pusta ut efter en veckas skoljobb. Men just denna fredag innebär mer än bara så, för idag sätts våra betyg. Efter tre års slit på gymnasiet, kan jag nu slappna av och se fram emot studentdagen om ca två veckor!  Det känns skönt och spännande att kasta sig ut i livet efter nya utmaningar, men det är samtidigt tråkigt att lämna alla klasskamrater och lärare. Vad ska jag göra sen? Jag har insett att det är dags att ta tag i livet snart:)

Det är fredakväll och match imorgon. Jag och killen tänkte svinga lite med golfklubban ikväll, för att hitta bollkänslan inför morgondagen. Jag spelar inte golf egentligen, men det är ändå kul att slå lite bollar nån nång ibland. För att fullborda uppladdningen blir det nog en film innan läggdags. Det är tidig samling imorn, 07.15 träffas vi för avresa till Eskildstuna. Jag är riktigt laddad inför morgondagens match och jag hoppas vi kan hålla i vårat spel från de två senaste matcherna. Det såg bra ut på torsdagens träning och laget ser stabilt ut, trots några skador och sjukdomar.

Uppladdningen har börjat inför matchen och Sundsvalls DFF hoppas på skönlir och tre nya poäng. Jag hoppas ni håller tummarna:)

Hare bra! /Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback