En härlig söndag

Denna söndag har det varit fotboll från morgon till kväll, åkte hemma ifrån
7.15 och var hemma 17.45. Men det har varit en jättetrevlig dag i Bjärnum,
duktiga tjejer, ett härligt ledarteam. Jag tycker att många av dessa skånska 13-årstjejer håller en hög klass, hoppas de tränar på i sina klubblag. Så här bra har jag inte sett i tidigare årgångar. Detta var fjärde och sista träningsdagen för i år på zonläger. Det var ca 40 spelare som åkte hem nöjda, samtidigt med zonlägret har 5-6 tränare gått utbildning.

Idag var det sista dagen jag skrev blog, tycker det varit trevligt att få ta upp litet av varje, hoppas ni som läsare haft lite glädje.
Jag tackar för mig och lämnar över till nästa skrivare.

Ha en bra måndag
önskar Lasse Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback