Rekordmånad för självmål

Tisdag.

Har varit en dag med jobb 7.45 - 14.15 på skolan, dock inte fotboll.
Men idrott i 1.5 timme har det varit. Jag har ett bra jobb med många goa
skratt dagligen. Det har även varit fotbollssnack, vi är några som spelar
på Lången, så det blev en trippel för kvällens matcher.

Nu måste jag göra en rättelse för igår på LdBs andre tränare, han namn är
Martin(var rätt) men efternamnet är SJÖGREN och inget annat.
Jag har aldrig varit med om att se så många självmål som jag gjort den
sista månaden, det är i högsta serierna i olika länder men även i landskamper
Det är minst 12 - 15 st, många har varit riktiga kanoner, måste vara svårt att
vara målvakt när man inte litar ens på sin egen spelare.
I kväll fick det bli en motionsrunda på 45 minuter, sen lite planering till
träningen onsdag em. med Inriktning Fotboll.
Lite TV blev det också,
sen skriva bloggen.

Hoppas alla Ni som läser detta får en trevlig och bra onsdag.

Lasse Andersson

Lasse Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback