Allt blir inte som man tänkt sig

Får börja med att be om ursäkt för att jag inte skrev igår. Idag har vi haft match mot Lindome GIF och vi hade revansch att utkräva efter 1-1 i våras. Så blev det också även om den första halvleken inte var speciellt välspelad. I den andra ändrar vi om lite för att öka på vår 1-0 ledning. Det faller väl ut och 2-0 och 3-0 kommer ganska omgående. Matchens lirare idag blev Laila Tagesson (för vilken gång i ordningen?). Vi brukar skoja om att hon har så många "matchens lirare t-shirts" att vi snart kan använda dem till uppvärmnings t-shirtar.   


Bara 2 floskler under kommentarer i torsdags. Det var lite klent tycker jag. Bättre kan ni.


Jag skulle ju suttit hemma hos vår ass. tränare nu men pga feber så ligger jag just nu nerbäddad i soffan och tycker synd om mig själv som missar en sådan trevlig händelse. Vi har just ätit lite och analyserar kvällens startelva. Hade hoppats på Rami från start... Medans mitt målvaktsorakel redan konstaterat att det "så klart kommer vara Isak som står". Hemskt va smarta dom måste bli på polishögskolan nu förtiden. Ni kan ju tänka er att vi har livliga fotbollsdiskussioner här hemma. Just nu kretsar det kring om Vickan och Zlatan har samma frisyr eller inte? Är Fredrik Reinfeldt och Teddy Lucic samma person? Varför får Anders Svensson spela?

Matchen då? Jag tippar 3-1, oraklet säger 4-1. Återstår att se vem som går segrande ur den kampen.


Imorgon blir det min sista blogg! Hade tänkt skriva mer idag men orkar inte riktigt. Så jag får gottgöra er imorgon...


Heja Sverige!!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Isaksson i mål, Svensson på plan, 0-0 hoppas inte febern stiger....
kinesen

2007-09-09 @ 15:49:21
Postat av: Oraklet

Ja inte var det bra inte... Och inte blev det 4-1 heller... Ska vara försiktig med vad jag säger i fortsättningen... Det kan ju hamna i offentligheten på nätet om man har otur...

2007-09-09 @ 17:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback